Bilar

Ordnat lite med bilen idag. Startar gör den i alla fall å det är ju bra! Nu ska avgassytemet fixas i veckan! Sen kan alla roliga loppisvändor och shoppingresor starta igen. Det ska bli kul att komma igång att samla material till de nya projekten som är i startgroparna. Tur att jag har många bussiga människor runt mej som hjälper till med både skjutsar och lagning, en sån som jag borde få ha en alldeles ny fin bil utan fel! Eller hur! Men det är tur att man kan hjälpa varandra i alla fall för alla behöver ju hjälp nån gång!
 
På bilden ser ni min Ranchero som jag sålde för några år sen. Brevid den står en amazon som också användes flitigt då. Ja det är nog snart tio år sen jag sålden den,inte riktigt kanske men tiden går ju fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0