Fixar dag!

Vad bra det blev idag! Bakre halvan av avgassystemet är bytt på skodan nu. 600 kr med material och arbete. Då fick jag t om delarna levererade på plats! Mycket snällt av mekaninern och kaffe i pausen!
Bild: Nu blir Lillskodan ompysslad!
Här är Skodan på plats och arbetet kan börja!
När det hela var klart så besökte jag tre loppisar för att inhandla mer porslin till projekten som nu nog ska gå att få till. Handlade också en del bra att ha grejjer på Dollarstore. En tekula som jag kan lägga mitt löste i och så en del annat!
Nu när jag äntligen har ätit så skall jag se vad jag kan pyssla ihop av porslinet. Förresten så fick Skodan nya torkarblad från Biltema också när jag ändå var in där för att köpa ett hållbart tvåkomponentslim. Ja just ja å så är det påfyllt både olja och spolarvätska! Fritt fram för nya härliga åkturer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0