Lugn och ro!

Ja nu är jag hemma igen efter en arbetsdag. Det blev ju ett extra kvällspass igår och det var ju bra för plånboken! Det tråkiga är att en liten förkylning smugit sig på igen men den ska nog snart vara över. Ikväll tänker jag kurera mej med lite god mat och till det ska jag bara vara lat och mysa i värmen. Imorgon blir den sjätte arbetsdagen på raken men på torsdag blir det nog ledigt! Annars har vi som jobbar som resurser börjat att planera vår sommarsemester. Det känns ganska bra när man inser att det faktiskt kommer en sommar i år med. I dag var jag extra huttrig eftersom jag inte var helt kry men stugvärmen här hemma börjar redan göra mej piggare. Dessutom är jag glad för att jag fått ytterligare ett paket som jag beställt och skall hämta ut när det är läge. Visar då vad det är jag fyndat denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0