Nu är det väl dags...

Vill inte gå och lägga mej ikväll! Jag som brukar vilja dyka ner i bingen tidigt och särskilt när det är kallt i huset! Jag eldar värmeljus, lyssnar på Kent och kör lite egen träning i mitt gym vardagsrummet! Smoothien blev jättegod ikväll också, jag bara vräkte i mej! Ett paket frysta mango/hallon, ICAS egna. två bananer och så typ 4dl laktosfri yoghurt från Verum. Jag vispar det hela med elvispen för att det ska bli lite fluffigare än om jag kör det i mixer. Sen är det bara att äta med sked så lurar man hjärnan attt man ätit en bastant måltid. Att bara hälla i sig i förbifarten skapar ingen mättnadskänsla. Kom ihåg att äta sakta så mättnadskänslan hinner komma innan du ätit för mycket! Bla bla bla hälsan är viktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0