Så tänker jag just nu!

Vad det känns som det var längesen jag ägnade mej åt lite skötsel av hemmet,ja alltså mer än att hålla undan det värsta menar jag. Det är så energigivande att arrangera om lite och byta plats på saker eller kanske köpa nåt nytt att pryda upp med denna bistra tid.Jag har i alla fall kommit igång med att plocka ner grejer i källaren och bära ut och sortera i garaget osv. Bilen startar ju nu även om ljuddämparen är borta,så i värsta fall kan man ju åka och slänga lite bråte nån dag! Mina största bryderier annars för tillfället är att hitta en bra form till att gjuta ner vinglas i så de får en ny fot typ. Och att designa en lampfot. Jag pratar betong alltså! Bara våren dyker upp så ska det gjutas av bara attan. Kanske jag ska ordna i källaren till nästa vinter när det blir för kallt i garaget. Det handlar mest om att få betongen att torka väl och då kan det bli för kallt i garaget även om jag kan klä på mej, det märker jag iår. Men i källaren är det varmt sen det blev lagat lite grejer där nere förra hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0