Toolman

En vanlig trevlig arbetsdag har nu avslutas. Inget mer spännande hände på hemvägen än att jag stannade på ICA och handlade lite mat. Lite senare ikväll ska jag smaska i mej choklad moussen som jag nu vispat ihop. funderar över min fina skruvdragare/borrmaskin om den skall komma att räcka till i styrka för mina kommande porslinsprojekt.
Söt är den i alla fall! Får jag tid och ork kanske jag hinner slinka in på Coop bygg och köpa en porslinsborr imorgon. Annars ser jag fram emot storloppisen här i Enköping imorgon. Jag har fixat in en tidig lunch på jobbet så jag skall hinna fynda lite. Annars blir den här kvällen en soft kväll med tidig vila,det tror jag lönar sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0