Trista vinter

 Fy hundan,nu har jag varit ute en stund. Cyklade till ICA Maxi för att häta ut ett paket med smycken från Kina. Det var ju uppiggande i alla fall. Handlade lite så jag kan göra smoothie ikväll också. Sedan ville cykeln och jag bara hem igen. Har inte en enda tanke på att gå utanför dörren igen förrän i morgon då jag ska jobba ett kvällspass.Jag ska hänga vid datorn och kanske småpyssla lite med mina intressen betongen och porslinet. Ska också passa på att beställa lite mer grejer för det är så kul att vänta på paket och bli överraskad.
 
En av de roligaste vinterbilder jag tagit tycker jag själv,det ser ut som det sitter två huvudlösa personer i stolarna. Bonk, så kanske huvudena trillade av och ligger bakom stolarna! Ha,ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0