Arbete igen

Stack iväg från Maries Place vid sextiden i morse. Framme i Enköping vid halv sju i god tid för jobb! Idag var jag ute i solen och jobbade hela dagen och det var skönt.

En del av trädgårdselevernas avslutningar arbete. Årets rena är känslor och denna del symboliserar ilska. Coola upp och nervända björkar! Efter jobbet hem till sambon för att äta blåbär och hallon med vispgrädde. Vidare till Jonas och Svea för en prommenad där vi hämtade hem min cykel från förrådet. Tog med lite betong och annat skoj till trädgården.


En fin glaskula i mitt gjutna fågelbad. Nyduschad ligger jag nu och myser och tar mej en tidig kväll för jag är trött och vill samla kraft inför morgondagens jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0