En long drink

Efter en lång dag med full fart slår jag mej ned med värkande fötter å en long drink på min uteplats. Å vilken skön värme vi har. Fina varma sommar. Om dagen då. Återbruket en vända, Ikea två vändor, full bil bägge gångerna. Golv, möbler, lampor, två stora speglar och massa plock som glas, bestick, badrumsgrejer ja kära nån vad prylar. Vid fem hade vi burit allt dit det skulle. Då cyklade jag till city och tog en sallad med Marie! Efter det till Mimmis källare för att hämta en svart säng vid namn Hopen. Den var isärplockad men vi fick ihop den trots att Svea hjälpte oss! Nu skruvar Eddie ihop ett litet avlastningsbord och sjunger We are the world. Han tycker jag ska gå och sova och det tycker jag med! Helg jobb väntar mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0