Hej där!

Igår kväll när jag och Eddie slitit oss svettiga med flytt ,inköp och annat fick jag en stund över för avkoppling med Marie. Vi tog oss ner till city en sväng och satt på en uteservering med varsin iskall! Mysigt och mycket folk att umgås med! Annars har jag pysslat med att arrangera i skåp och lådor hemma och sen varit och storhandlat. Skåpen var rätt tomma efter flytten och det är ju fräscht att uppdatera diverse matvaror. Nu är jag på jobbet och kör ett extra pass,väl använd söndag kväll. Passar på att frakta med en del flyttkartonger från förrådet här. Egentligen behöver jag inga mer grejer känns det som. Eddi har i alla fall börjat titta på golv till sitt rum. Vi får se vad han fastnar för. Vi sticker och köper golv imorgon då jag har semester. En stor spegel skulle behövas nu när jag inte har mina garderobsdörrar kvar! Ikea har nog något som kan funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0