Jul. 30, 2013

En strykbräda hat jag införskaffat idag. Å mitt nya strykjärn är underbart bra. Vilken effekt det innehar. Ett rent nöje att stryka! Har lyckats ringa en del samtal idag utan särskild lång telefonkö. Drar mej annars för just såna ställen men mycket blev klart idag. Då vet numera alla myndigheter var jag bor, pappren till adressändringen hade varit ute och snurrat runt eller nåt. Posten kommer fortfarande till Furugatan, å det är ju fel. Polstjärnegatan ska det va! Pratade med Janne, mannen i familjen som köpte mitt hus. Åh vad han renoverat, är så sugen på att se, en spiraltrappa mitt i vardagsrummet och större badrum. Imorgon åker jag dit å hämtar posten! Här är ett av mina projekt, Eddies garderob.





Svårt att få med hela med mobilkameran, men vänta till golv å väggar är klara, å det ska jag ordna själv de jobben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0