Detta letande!

Ja det blev två likadana lägenheter som blev beskådade idag. Den ena i superskick och den andra raka motsatsen. Den finare lade jag ett bud på, lite över det begärda faktiskt men nackdelen där var att den inte blir inflyttningsklar förrän den 1 okt. Lite segt! Den andra var så sunkig så den hoppar jag nog även om den är superbillig och kanske går att pruta på då den varit till salu länge. Men men ,imorgon hoppas jag en ny mäklare hör av sej då jag sneglat lite på en halvdan lägenhet men med trivsamt läge och pris som är sådär. Vi får se vad det kan ge! Har nyss haft besök av mina köpare som gärna tittar in och drömmer framåt angående huset. De planerar stora förändringar men det låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0