Hallon och vispgrädde.

Det blev massor med goda och nyttiga matlådor gjorda tillslut. Det finns inget bättre än att plocka fram sin låda och värma på jobbet. Jag känner mej liksom så nöjd och nyttig då! Det är bara drygt att rusa iväg till nån butik och handla nåt på rasten, det blir både dyrt och onyttigt oftast. Åt hallon och vispgrädde (laktosfri såklart) till efterrätt och bestämde mej sen för att inte göra nåt mer ikväll. Men jag ändrade mej snabbt när jag såg vad fint det var ute så det blev en fem kilometers powerwalk i alla fall! Avkopplande ! Lägger mej skapligt tidigt ikväll för imorgon blir det jobb och sen direkt till Västerås för att kolla in en lägenhet i väntan på vad kvinnan med den jag "fick" i onsdags hittar på nu när hon haft visning. Inte sett att någon budgivning startat ännu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0