Hemma igen!

Åkte aldrig till Västerås efter jobbet, för att kolla på lägenhet. Det blev så tight med tid så jag valde att jobba över istället. Det var väl använd tid, i alla fall kände jag mej nöjd med den insats jag kunde göra tack vare det. Sedan hemkomsten har jag ätit grädde och melon och testat LCHFchokladkaka. Det finns väl ingen chokladkaka jag inte gillar men den här smakade smaskens till kaffet. Rejält mycket bra kakaosmak. Strax beger jag mej ut och kollar hur pellisarna (pelargonerna) klarade regnandet igår. Sedan ska jag packa betong i kartonger. Imorgon blir det nog en tur och kolla in lägenheten jag missade idag och då även en sväng till förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0