Jaha!

Vaknat igen efter att ha sovit intensivt inatt känns det som. Kan fortfarande inte förstå det där med lägenheten riktigt. Säljaren säger att hon accepterar mitt bud och att jag får köpa den. Men av någon anledning vill hon ändå ha visning på söndag och är inte beredd att skriva kontrakt fast hon är nöjd med pengarna. Lät som hon tyckte det var för enkelt för mäklaren som skulle slippa massa jobb och ändå få samma pengar av henne. Så jag hoppade såklart av. Nu är det bara att hoppas på ett lågt utgångsbud från någon (eller inget alls) så kan jag bjuda under mej själv och ändå köpa lägenheten så förlorat hon en slant. För budet från början var inte lågt för en lägenhet i det området. Lägenheten är i ett mycket fint skick men området klingar inte så vackert i många Västeråsares öron. Men det var just läget och närheten till vissa ställen som gjorde att jag slog till så snabbt! Nu får vi fokusera om och inte misströsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0