Jobbar natt!

Gick till sängs en stund men när huvudet kändes bättre strax efter tolv så gick jag upp igen och fixade med packningen. Åt dessutom två goda LCHF mackor med ost på. Köpte en låda LCHF glass på Maxi idag. Den ser jag fram emot att njuta av imorgon i solen. Tänk vad mycket bättre mina naglar mår sedan jag började äta grädde regelbundet. Väljer den laktosfria varianten för att slippa mjölksockret. Färsk frukt, vilken som helst utom banan, gärna päron i bitar med massor av vispad grädde. Det är gott det. Tänk att man kan äta så om man lär sig att undvika kolhydraterna å så går man ner i vikt! Mycket lättare att hålla vikten också. Nu blir det nog lite vila innan det blir frukost. Kokta ägg står på frukostmenyn i morgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0