Kanske...

I förmiddags pågick en het budgivning på en lägenhet jag gärna ville ha. Till sist blev det bara jag kvar. Jaha ja, så nu sägs det att vi ska skriva imorgon eftermiddag. Vågar man tro på det efter allt? Näe, inte förrän det är gjort! Annars har vi tömt det här palatset på det mesta idag. Ett släpvagnslass och tre fullpackade bilar for till Västerås för att lasta av. Allt gick vägen så fint så! Håller nu på att torka ur skåp och småstäda lite här och där. Det  finns lite grejer som står och väntar i garaget men det ska jag kunna ta i Skodan själv. Kanske typ tre Skoda lass kvar och då räknar jag med att pelargonerna och andra blommor kräver ett eget lass. Ska nog hålla mej uppe ett tag ikväll för min tillfälliga säng kan nog bli lite hård! Men det första som händer i morgonbitti är ett lass till återbruket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0