Men....

Vaknade vid halv sju i morse av en stressande dröm. Jag skulle möta någon vid flygplatsen och vi skulle resa någonstans. Såklart gick allt fel och hela drömmen var en kamp mot klockan för att hinna i tid tills planet skulle gå. Det slutade med att jag kom fram, träffade personen men kom på att jag glömt resväskan i bilen som skjutsat mej dit. Vinkade och viftade och chauffören såg mig och stannade. Puh. Ur bilen kommer en snäll jobbarkompis springande mot mej men inte med min resväska utan med en minigris i koppel. Herregud, vad pågår i mitt huvud? Nu har jag i alla fall vaknat till och ätit frukost plus en hel del annat som hör flytten till! Men det ser ju inget vidare ut vädermässigt med tanke på att vi idag skulle frakta madrasser mm på ett öppet släp. Ska resonera med han som ska sitta bakom ratten, för än har vi några timmar tills det är dags! Ska dra och köpa sopsäckar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0