Skön kväll!

Ikväll var det dags för veckogödning av alla blommor. Det gäller att hålla ordning på det hela då de ska ha olika sorters gödning också de små liven. Jag har även planterat om de tre plantorna prydnadskål som kommit upp efter frösådd. Som läget ser ut nu så är det balkong som gäller på de båda lägenheter jag har på gång. Var ska alla blommor ta vägen då? Kära nån! Annars har jag tagit en powerwalk på senkvällen. Vilka dofter och vilka sinnesintryck i drömparken och vid å prommenaden. Jag blir så lycklig av alla vackra växter som finns där. Solen följde mej hela vägen så där lagom varm och skön. Nu när jag sitter här känner jag mej nästan lite kulen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0