Solrosor

Lämnade av massor av växter hos Jonas idag som han får ta hand om nu i dessa bråda flyttider. Det var solrosor, lobelia och tagetes som jag dragit upp från frö. Två st pelargoner och två flitiga lisa också. Tur att han med gillar växter som jag gör. Ja det här med lägenheten blir nog en rysare under morgondagen. Mitt bud är det första som ligger hittills men det var bra med folk på visningen och bl a ett par verkade mycket intresserade. Tur man har stålar på fickan i alla fall. Blir denna lägenhet min ska jag fixa till en del i badrummet. Just nu är det typ vanlig normal standard därinne. Lite lyxigare vill jag nog ha det i så fall..


Ha det bra i Västerås mina blomster, jag tittar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0