Kikärtsbiffar.

Det blev storhandling för veckan efter jobbet. Hamnde mitt i påskhandeln kändes det som. Massor av folk so tänkt som jag tydligen. När jag kom hem fixade jag till någar kikärtsbiffar efter ett enkelt recept. ! burk kikärtor som mixades tiollsammans med curry,chili,spiskummin,sesamfrön och pressad vitlök. En skvätt olja och lite majsmjöl och så var det bara att steka. Till dessa åt jag några gröna oliver också! Såna här recept gillar jag det är bara att ta vad man har eller känner för och slänga med så blir det som man är sugen just då!  Jag ska ta och tända lite ljus nu och mysa för jag har vridit ner värmen ytterligare. Varenda krona som inte går till EON är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0