Lite nytt fast gammalt!

Från gårdagens loppisbesök. Några av sakerna har redan fått sin plats i nya kreationer. Efter jobbet var jag en tur till Röda korsets loppis här i Enköping men just idag så gav det inget.
Det här är två nya kökshandukar som inhandlats idag. svart bomull,precis vad jag letat efter. Extra rolig lösning på hängare,riktigt fiffigt faktiskt. En öljett med ett knutet band i .Smart det kan man ju lätt fixa själv om man vill vara kul!
Å detta är vad jag ägnar min tid åt just nu! T o m  en hallongrotta har smugit sig ner! En av de hembakde som vi bakade Eddie och jag till hans födelsedag. Gott,underbart gott,särskilt när kaffet kommer ur GOkoppen! Den är faktiskt stor som en tekopp,det kanske inte syns på bilden. Önskar jag hade fler!
strax går jag ut i garaget,backar ut bilen och börjar fundera över lösningar till den nya arbetsbänken som skall byggas. Kameran kommer med för här ska dokumenteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0