Mera nya grejer!

Ytterligare lite nya grejjer har införskaffats bl a idag. En till sån ljuvlig blus till våren. I en färg som jag föll för direkt. Den ligger ju i linje med min ljusa style jag tänkte gå på till våren. Den är från New Yorker.
 
Denna är från HM och blir jättesöt i vår,köpte en vit t-shirt att ha under,vita linnen modell längre finns det redan gott om i garderoben.
 
Denna är också från HM i en lite beigare ton. Till den blev det ett linne också i beige.Snacka om att spets blir  hett till våren och sommaren. Bra det för det gillar jag!
 
Lite nya småväxter från Plantagen. De ska få sina platser i vackra lite udda krukor som jag har står. Sen ska de få pryda olika ställen härhemma i små arrangemang tillsammans med betonggrejerna.
 
 
Loppis har jag också hunnit med. Lite nytt till ljustakarna, jag plockade ner alla olika delar i lådor för några dagar sen,kunde ju inte ha allt framme när vi hade gäster. Nu ska de få komma upp och blockera köksbordet igen så jag kan skapa när jag får lust!
 
Två nya formar att gjuta hjärtan i hittade jag också. Åh vad roligt att det snart blir så pass varmt att jag kan gjuta och njuta igen.Det har blivit rätt mycket nytt material under vintern. Och massa nya ideér.Jag har en plan för garaget som snart ska verkställas. Det skall byggas ytterligare en arbetsbänk på ena kortsidan. Det finns ju gott om utrymme och Skodan är liten så den får plats under den kalla årstiden i alla fall. Bara lite varmare får det bli sen börjar projekt Style My Garage!
 
Här en,eller jag köpte faktiskt två likadana såna här udda vaser,eller man kan ha dom till annat med,ljuslyktor kanske. De är också från loppis. 15 kr styck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0