Nu har jag börjat!

Så nu är det bara att börja klura på bästa lösningen. Bordet tar jag ner i källaren tills det kan stå ute. Bra till avlastning och fixarbord. Soffan skall få ny svart färg och sen tillbaka in i rosen spaljen ute i vår.Lister å sånt som ligger över fönstret skall rensas och flyttas ev till den vänstra långväggen. Sedan bort med allt i hyllorna och verktygstavlan ner. Ska den vara med i fortsättningen så får även den ny färg. Väggen skall helt klart målas om, tror jag har grå färg kver sen Eddies rum. Runt fönstret blir det svarta lister.Hyllan på högrar sida får förmodligen flytta till den vänstra istället.och efter att den fästs i väggen så fäster jag arbetsbänken i den och tar konsolerna som sitter över dörren och tar ner den hyllan..... herregud vilka planer och idéer. Men inte alls omöjliga eller svåra på nåt vis, nu har jag börjat och då är det bara att fortsätta. Ska hålla utkik på loppis efter en bra lång matta att lägga längs hela kortväggen! Å så det som jag får svårast att fixa. Värmen och elementet skall tillbaka i garaget. Dumt att det blev bortkopplat. Nu behöver jag ett element och en rörmokare.! Det sista blir svårast om det ska bli ekonomiskt genomförbart.
 
Jag satt upp en lite hylla,en sån där tavellist från IKEA i Eddies rum. En nalleprinspojke i betong fick bo där. Det roliga mönstret på väggen kommer från den nya taklampan som kom upp i söndags och fick en glödlampa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0