Ny Fender!

Idag blev jag lite ivrig att komma iväg från jobbet. Jag hade fått en sms:avisering om att Eddies gitarr hade kommit. Vi som beställde den i lördagskväll,så det var kvickt jobbat! Jag åkte direkt och hämtade den och levererade den till honom. Han var så glad och nöjd med den och den lät faktiskt riktigt bra. Han tyckte verkligen den var värd 2000:- av födelsedagspengarna. Själv stannade jag till på loppis på hemvägen och fick tag på ytterligare lite porslinsgrejjer. Nu har jag allt på köksbordet och under kvällen har jag plockat ihop två nya ljustakar. Limningen blir av imorgonkväll som det känns nu.Nu tänkte jag mej att röra på fläsket lite,det blir ett pass i vardagsrummet till lite go joggingmusik.Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0