Startar helgen!

Fredag,fredag! Nu sätter jag fart på helgen med att laga lite god mat,hämta upp tvätt från källaren,hämta stötdämparen på utlämningsstället och något jag borde gjort för flera år sen,BYTER ELBOLAG! Äntligen kanske det blir en något drägligare kostnad för det här är tungt! Annars har jag jobbat idag och farit runt med kommunbilen både här och där. Ibland är det skönt med ett "ute" schema till skillnad mot att jobba inne på Kryddan! Jag älskar alla mina fyra ställen och de människor jag har att göra med på de olika ställena så egentligen spelar det ingen roll var jag är. Den här helgen skall stötdämparen bytas vilket förmodligen kommer att ske imorgonbitti. Resten av helgen har jag anmält mej till att jobba extra för egentligen är det min lediga helg! Vi får se hur det blir när vi är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0