Trivsam dag!

Tänkte mej att ta lite bilder på grejer jag köpt idag på min inköps och loppisvända. Men kameran meddelade att den hade slut på batteri så den la ner.Batteriet är nu på laddning så det får väl bli nån bild så småningom kanske.  Dagen drog igång med en kall kissvända på gården med Svea i morse. Pigg och glad jagade hon pinnar och isklumpar hur länge som helst. När vi kom in gjorde vi oss iordning gänget och jag, och hoppade in i Skodan och for till Västerås. Där blev det loppisbesök som sagt var, tahiländsk mat och sen en sväng till Uffes garage för att få en diagnos på Skodan. Den har börjat hänga med bakdelen oroväckande mycket och som jag misstänkte så behövs det bytas fjädrar bak. Det löser vi ev nästa helg. Eddie och jag träffades och storhandlade till helgen. Det var riktigt kul då han har börjat träna på gym och intresserar sig för kost och hälsa. Avslutade resan med att lämna tillbaka Svea som också hunnit få en långprommenad med Jonas under dagen. Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och njuta av mina fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0