Bara flytt i huvudet!

Inte mycket skrivet här idag. Det beror nog på allt jag gör både praktiskt och i huvudet. Jobbat ett dagpass på jobbet med lagom mycket att göra. Lämnat papper till mäklaren på lunchen och pratat med min bank om framtiden. Nu finns ett lånelöfte om jag skulle behöva lite mer slantar än det jag själv kommer att lägga på mitt nya boende. Det kan ju räcka till ny bil och lite annat också. Det är jag värd. Det trista är att just nu finns det inte massor att välja på precis på bostadsmarknaden. Men man får ha lite is i lilla magen. Imorgon har jag i alla fall tänkt att åka på en visning efter jobbet.
Har ni sett vad bra den blev min dörrstopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0