Boende.

Ja vad jag håller på. Har jobbat som vanligt och haft det riktigt bra på jobbet. Sedan hem och hämtade Eddie och sen for vi till Västerås för att gå på några lägenhetsvisningar. Men det blev bara en för jag fastnade så mycket för den lägenheten så jag ville inte titta på någon annan. Men på söndag är det en visning som jag inte vill missa. men annars har jag tänkt mej lägga ett bud på den här vi såg idag. Det ska bli riktigt spännande. Det jag tyckte allra mest om och som fick mej att fastna var utsikten. Från vardagsrummet (där det finns stor balkong) och kök, är det utsikt rakt in i en underbart vacker skog. som här ungefär. Lägenheten har varit till salu en tid och bara idag föll en spekulant ifrån som tyckte tredje våningen var för högt upp. Jag kan tillägga att hon var rejält tilltagen, ni förstår! Hiss finns inte! Mäklaren ringer mej imorgon och då kommer jag som sagt buda på den! Eddie 0ch jag diskuterade nyss inredning till hans rum. han är inne på lite som jag i alla fall kallar western stuk! Kul! Undrar vad jag ska välja för stil i mitt rum den här gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0