Bulan i pannan.

I söndags när jag höll på som mest å härjade med allt inför visningen råkade jag slå i pannan i en vass sängavel när jag skulle böja mej ner. Jäklar anamma vad ont det gjorde. Slog i den vassa kanten så det nästan gick hål. Men det värsta var den gigantiska bulan som genast infann sej. Den stod rakt ut som ett horn. Med tiden har den lugnat sej och svullnaden har lagt sej. Sett riktigt okej ut men varit ömt. Ikväll när jag skulle tvätta bort sminket tog jag visst i för hårt för plötsligt blev jag alldeles blå mellan ögonlock och ögonbryn på min högra sida. Det såg helt sjukt ut. Efter en stund började ögonlocket också färgläggas. Undrar hur mycket blod som kommer att rinna ut där under huden tills imorgon. Enda fördelen är väl att bulan nu blir plattare. Inte kul att se ut som en panda med allt som jag tänkt göra på det sociala planet. Jag får ta och vila nu i alla fall. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0