Den vackra väskan

Å en visning till imorgon kväll fick jag just besked om! Den som var tidigare idag hade rullat på bra enligt mäklaren. Det ska bli riktigt spännande imorgon och se vad som händer. Under helgen bad jag om ett uppehåll med visningarna, vi ska väl kunna bo lite utan att behöva städa hela tiden eftersom jag har jobbarhelg också. Tänk om det kanske kan bli affär snart, svindlande tanke! Sen jag kom hem har jag varit till Maxi och hämtat paket igen! Å vad snygg den var även i verkligheten min väska!
Baksidan har leopardmönster som på kortsidan, dessutom glittrar det lagom fint även om leopardmönstret. Imorgon ska jag använda den hade jag tänkt! 17 dollar har den kostat allt som allt, det kan man inte klaga på!
Ska nu svabba av lite till härinne och titta till i trädgården hade jag tänkt, men först lite LCHF kost. Hallon med vispad grädde, inga dumma grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0