Eftermiddagsbestyr!

Under den soligare delen av dagen, typ efter lunch så tog jag en skön långvila på studsmattan. Solen stekte och jag kunde vila ordentligt gott. Sedan har eftermiddagen rullat på med städning och undanplockning. Det börjar närma sej visningen och jag vill vara klar i god tid så jag slipper stressa på fredag kväll för då har jag tänkt att allt ska vara fint. Ett riktigt tråkjobb är att fixa bort all kalk från dusch dörrarna, de är ju i klarglas dessutom så allt syns, varje liten prick! Såna vore dumt att ha igen även om Västerås vattnet inte på lång väg innehåller lika mycket kalk som i Enköping. Här är det ett känt problem att allt kalkar ihop. Vattenkokare och kaffebryggare mm har det svårt. Jag har också hunnit plantera om massor av Pelargoner idag mellan varven. Nu mår de riktigt bra allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0