En mysig dag!

Hemma nu!  Det blev en lång och trevlig dag i Västerås. Fika med Lillan, lunch med Eddie och så eftermiddagsfika med Jonas. Var på en ny rolig butik på Erikslund som heter TGR. De har en massa saker prylar och krimskrams riktigt billigt. Hobbymaterial som passar till dekoration för mina betongarbeten. Som den här metalltråden för 10 kr rullen. Jag köpte två svarta rullar.
 
Monteringstråd Pärlor i plast, 10 olika sorter
Massor av roliga pärlor och smyckesdelar. Jag köpte vackra fjärilar i silver och svarta gnistrande pärlor. Nu vill jag gjuta mer men får väl gå ut och plocka fram lite som behöver dekoreras av det jag redan har.
Angående budgivningen på huset har det budats flera gånger idag. Först höjde de intresserade sakta och försiktig men det fortsatte sakta men säkert uppåt. Två nya intresserade har tittat på huset idag och vi får se om det plingar till och något mer bud trillar in i morgon förmiddag, för är de nya intresserade så hoppas jag de ger sig till känna snabbt så de hinner med i svängarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0