Flyttfågel!

Så då har jag hunnit till Kista för att shoppa loss lite och fly från det som pressar mej en liten stund. Åkte ensam för att riktigt få rå om mej själv ! Sedan har jag varit hos mäklaren och träffat köparna till huset och skrivit första delen av kontraktet. Snart trillar handpenningen in! Jag tror de passar att bo här i alla fall. Verkar vara trevligt folk! Nåväl det är inge synd om mej, ska ba hitta någonstans att bo nu. Det brinner lite i knutarna för de ska få tillgång till huset den 28 juni och det är ju snart det. Kanske har jag tur och får låna ett ställe att magasinera möbler på. Sen behöver jag bara magasinera mej själv och som tur är har jag många goda människor runt mej som erbjuder en plats att lägga hatten på tills det löst sej! Jag fortsätter envist och målmedvetet min vandring framåt på livets stig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0