Lite färdigt i alla fall!

Det gick lite segt med måstejobben ikväll. Babblade i telefon, kollade in kläder till lördagkvällen, flamsade runt och lyssnade på Kent. Särskilt den här!
 
 
Har haft den i lurarna på powerwalkturerna och gillar den skarpt. Nu ikväll har jag spelat den massor av gånger,texten är ju kalas men vilka av Kents låtar är inte textvinnare? Visst, visst man ska inte tycka om Kent i vissa läger ,jag vet men det skiter jag högaktnigsfullt i. Jocke Berg är ett geni i min smak och värld. Det är ju inte bara jag som tycker det där ute i musiksverige! Nu tar vi den en gång till minst innan jag lägger mej och jag ska sjunga duett med Jocke! Högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0