Lugnar ner dagen lite nu!

Har varit ut på en skön powerwalk på kvällskvisten. Min vanliga långrunda,har en kortare variant som jag brukar välja när det är kallt ute. Å kallt är det ju inte alls nu, ett underbart väder att ha semester i. Annars har eftermiddagen ägnats åt att plantera, idag har jag sått tagetes och prydnadskål från frö, gjort ett arrangemang av det jag köpte på Reeses, snyggat till och vattnat i trädgården. Hjälp jag måste kanske klippa gräset innan visningen. Det växer så det knakar därute. Måste verkligen kolla om gräsklipparen är med på noterna och vill starta. Packat bilen fullare än det går med grejer som skall på förvaring. Det börjar bli tomt på saker härinne nu, bara det nödvändigaste finns kvar och har krympts ihop på färre ställen. Undrar hur länge jag får ha det så sen, det verkar inte dyka upp mycket objekt som jag kan tänka mej på hemnet för tillfället. I alla fall har jag nu en tid bokad hos min bank, det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0