Racerfart!

Nu är jag allt riktigt mör! Mycket har avklarats idag. Förmiddagen gick ju åt till städning härhemma. Sedan när jag tog en lur på studsmattan vid lunchtiden så fick jag ett telefonsamtal som satte fart på mej. Jag passade på att uträtta ett ärende åt jobbet när jag nu kunde. Efter det blev det sjukbesök på Enköpings lasarett. Det var uppskattat av både den som var inlagd och andra. Åkte förbi mäklaren och lämnade in nycklar. Hämtade ett paket på Maxi, det där från Kina. Handlade lite och åkte hem. Härjade runt med det mesta här i trädgården. Lade l lite mer stenplattor och snyggade till ytterligare på framsidan. När jag precis skulle ge mej av på min powerwalkrunda  så kom Svea och Niam på besök. Ja inte helt själva förstås, Eddie och Mimmi var ju med. Istället för powerwalk blev det bilen till ICA för att köpa glass jordgubbar och grädde. Vi mumsade och busade med hundarna i trädgården. När sedan gänget åkte tillbaka till Västerås var jag iväg med ett lass grejer till mitt lånade vindsförråd. Kanske jag hittar på nåt enkelt att avsluta kvällen med innan jag nöjd kommer att somna, som att plocka ur och göra rent diskmaskinen kanske!
Sötsvea! Man blir törstig av att busa i värmen!
 
En vacker bild från Drömparken för nån vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0