Systemfel

Det blev lite fel med lunchmaten idag. Visst hade jag en nyttig matlåda med mej till jobbet men förhållandena var sådana att jag inte fick möjlighet att äta den förrän kl halv tre. Kan inte säga att jag hade klassiska hungerkänslor men jag kände på alla sätt och viss att all kroppens nivåer var för låga. När jag väl ätit den och druckit kaffe med en bit mörk choklad kändes det inge bättre. Ska nu försöka släpa mej till nån butik och handla lite och hämta ut ett paket som förmodligen är Eddies en hoodie. Vete sjutton vad jag är sugen att äta, det känns inte som något direkt kan få ordning på min obalans. Kanske är det bara spänning och trötthet inför budgivningen som pågår angående huset. Än är vi inte på de nivåer vi hoppats på. Kämpa på och tro på det goda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0