Tänker lite bakåt!

Förberedelser inför husbesiktningen pågår. Det ena som skall ske imorgon är en energideklaration som måste göras numer. Det andra är en frivillig varudeklaration som jag kostar på för att den samtidigt ger ett skydd mot dolda fel.I början gjordes ju mycket arbete på huset av oss själva, och även om jag litar på Gustav (åtminstone i det avseendet)som gjorde massor av jobb på huset,så kan saker dyka upp som man inte räknat med. Tänk vad vi jobbade hårt i början. Väggar bara flög ut genom fönstret och nya kom upp. Tur vi hade "hans" lägenhet att bo i under renoveringen eftersom jag då sålt huset i Västerås. Å alla roliga vändor när vi köpte grejer på blocket att renovera med! Kaminen, spegeldörrarna som blev garderober, möbler mm. Inte att förglömma är resan som han gjorde till Göteborg för att hämta köksinredningen. Minns att det var ett riktigt snöoväder på vägen hem. Jag var hemma i huset och målade tak och väggar under tiden. Många minnen dyker upp i ett sånt här läge. Det här var ju i december 2008, tiden går och saker förändras och nu är det försäljning på gång som leder till nya äventyr och erfarenheter!
 
Här är några vänner från Enköping på fest. Köket var då rätt klart så det här är nog 2009 skulle jag tro!
Här är bordet som snokades upp på blocket. Jag och Eddie hämtade det i Södertälje medan Gustav och några andra hämtade kylskåpet på bilden ovan, någon annanstans i Stockholm. Minns inte var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0