Vätskor

Ett perfekt sällskapsvin, som är ett utmärkt val till asiatiska maträtter, eller andra rätter med lite hetta! Det låter väl gott.Det skall strax avsmakas. En annan vätska som jag också köpt idag marknadsförs så här. Innehåller mikronäringsämnen som är väl sammansatta för behoven. Det kan ges året runt bara man är uttorkad mellan gångerna. Detta kära vänner är inte ämnat för människor utan är en speciell växtnäring avsedd för pelargoner. Jag tror verkligen på att pelargoner behöver särskild pelargonjord och näring. I alla fall om man som jag spar dem år från år. Jag köpte även "vanlig" näring till övriga krukväxter. De två senaste vätskorna är från Åsby trädgård, den första är från Bolaget ,Hälla Västerås. Nu till kvällens övningar som börjar med att höja handen för att säga Skål!
 
Giva Pelargonnäring 750 ml
Kostar ca en femtiolapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0