Grejer och saker

Attans då, jag hade visst inte tagit hem den lådan jag letade efter i källaren från förrådet. Men jag hittade annat istället som jag trodde jag slängt. Å det känns bra! Både lite porslin som jag ska kolla om jag vill ha kvar, och några svarta trådgardiner. Det börjar komma på plats det mesta nu och dessutom har jag en hel del hyllor och skåp som ännu är tomma. För ett tag sen trodde jag nog att jag hade för lite utrymme i lägenheten men efter allt sorterande ,slängande och skänkande så börjar det arta sej! Ja jag kan säga med säkerhet att jag är nöjd med mitt beslut att sälja huset. Men hade saker och ting varit annorlunda så... men nu är de inte det och jag tog rätt beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0