Kära minnen!

Nu har jag suttit och bläddrat bland mina tusentals foton för att kanske hitta nåt att beställa en poster av. Det är ju roligast att kunna använda sina egna bilder när man har. När jag bläddrar bland foton sådär så blir jag glad av alla gamla foton jag inte sett på länge. Kära minnen!
Samtidigt har jag lyssnat på regnet utanför och varit glad åt att ha tak över huvudet och goda chilioliver att äta! Imorgon har jag bytt mitt kvällspass mot att jobba dag för det behövdes bättre tydligen. Så då ska jag fortsätta softa och sen göra kväller tidigt bara för att det är så skönt att sova!
De här två skulle kunna va nåt att göra tavla av kanske!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0