Ledig dag och helg!

Idag sov jag riktigt riktigt länge! Så där så det nästan blev jobbigt att gå upp. Men upp kom jag och fixade lite i köket och sen till IKEA .Bytte handtagen till de övre skåpen mot en kortare variant och köpte en ny madrass till min säng. En sån som kan forma sig efter kroppen. 2000 kr. Värt vartenda öre! Ett nytt satsbord att ha mellan divanerna blev det också och det ska jag skruva ihop ikväll. Ute i köket brummar min nya diskmaskin,det känns lyxigt och bra! Utanför regnar det ganska ordentligt så det blir nog en skön mys och hemmakväll ikväll! Vete sjutton om det inte blir ett skumbad ikväll igen bara för att!

Här är bordet!
Tavla att ha ovanför matbordet i vardagsrummet. 1,40 x 56 cm. I verkligheten är färgerna inte så matta. de blir en fin kontrast till allt mitt svarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0