Nice

Under mitt långa arbetspass idag så har det skett framsteg här i mitt kök.Det är ju trevligt att se när man kommer hem.. Diskmaskin inkopplad och så fick den också sin integrerade front så nu är alla luckor på. Handtagen monterade nertill.men jag måste byta längd på de upptill för att det ska funka.Sockeln monterad och så är den fjärrstyrda ledbelysningen på plats under diskbänken. Några hyllplan skulle sågas till och luckor å sånt justeras. Inte mycket kvar nu. Köket börjar bli komplett. Annat kul som hänt är ju badkaret och att madrassen är borta. Den här stått i trapphuset och väntat på ny ägare. Bäddmadrassen likaså. Ny madrass till min madrasdbotten köper jag imorgon. Jäjkar vad jag ska njuta av ledigheten i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0