Omvårdnad

Så har disken kommit både ut och in ur diskmaskinen. Nöjd som bara den att jag bestämde mej för att installera en diskmaskin fast jag först tvekade. Men det hör väl till helheten i ett nyrenoverat kök idag. Spishällen är nyputsad och blänker svart och fin. Det allra bästa är den renbäddade sängen som står där så inbjudande och väntar på mej. All tvätt som jag tvättat är på plats där den ska vara i garderoberna. Oj vad präktigt va, men gör man det man ska när man ska det så blir det tid över till annat när man är ledig. Ikväll hoppar jag över det dagliga badet, börjar känna att huden blir alldeles för torr av allt badande jag företagit mej på senaste tiden. För att inte tala om naglarna som gått in i en "fnas" period nu och behöver lite extra omvårdnad. Har ju den bra nagelbandsoljan jag fick av Jenny. Den ska jag ta fram och använda!
De här tjejerna tänker hålla till på den här tillställningen på fredag!
https://www.facebook.com/events/1435847186634171/?fref=ts
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0