Vad fort det går!

Vet ni vad,nu har hela jobbarhelgen gått och jag har haft det jättebra! Har varit och hämtat laddat energi hos någon som verkligen har varit med länge i denna värld och nu gärna delar med sig av både ett och annat från sitt liv. Det är så unikt att få vara med om detta. Hoppas alla som får förmånen att möta denna medmänniska förstår detta. Kanske jag någon gång kan berätta mer om denna livsbejakare,men just nu är vilar jag med det. Hemma i mitt läger nu i alla fall. fixar lite mat och njuter av att ha en varm lägenhet med en ytte pytte låg elräkning. Annat det än tusenlapparna som bara flög iväg under vintern i mitt förra boende. Hur jag hanterar sommaren utan trädgård vet man inte riktigt ännu, men kan säga att jag redan har betongångest och ser gjutformar överallt! Imorgon har jag en ledig dag och en sak jag nog ska ta mej för är en promenad när posten har kommit. väntar nämligen paket igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0