Dramatikeffekt!

Ledig idag! Jag hade bestämt mig för en powerwalk på förmiddagen men istället blev det en softwalk/fotorunda. Gick ner mot Lögarängsparken och under vägen blev det många bilder. För äntligen hade jag fin kameran med mej. Riktigt längesen jag använde den. Herregud vilken skillnad mot mobilen. Hade såklart macrot på!
 
 
Motljus är underbart att fota i, effekten är oslagbar. Bilderna är oredigerade om någon undrar. Men är rätt sugen på att öppna Photoshop och göra lite effekter på dem vid ett senare tillfälle.
 
Detta är taget i solen vid elva tiden idag.
Ja det fanns såklart en massa vackra löv och andra höstlika saker att fota under promenaden, vilket jag gjorde. Gick genom city hem och var in på Myrorna för att kolla men köpte inget!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0