Holy grail

Vad fort mina lediga dagar försvinner!  Var hemma och fixade tills Eddie kom från skolan. Hann med att flytta datorn till sin nya plats, nu behöver den bara något att stå på! Fixade så jag fick en till garderob att hänga i istället för massa hyllor. Fick ge mej till att såga bort hyllorna, för de är fasta och vägrar släppa taget! Var och lämnade in Eddies nya dator på elgiganten, Den tycks ha problem med hårddisken, fick sms om att den var på väg till serviceverkstan nu. Köpte nya fötter på IKEA till Beståhyllorna. Jag slapp beställa för de hade reservdelar hemma!  Nu sitter de på plats! Mimmi och Svea har varit förbi och fått lite glass och fika! Nu ska jag fortsätta lite till med uppsnyggningen här. Till den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0