Lite kväller nu!

Nyss avslutat mitt eget träningspass i vardagsrummet. Det gäller att aldrig lägga av att hålla igång kroppen och det gör jag inte heller. Det var lättare när jag hade trädgård, då fick kroppen jobba ständigt! Numera gäller det att envist utföra det jag tycker jag behöver för tillfället på annat sätt. Å det har jag gjort nu! Känner mej faktiskt lite hungrig men det får bli lite Loka innan sängdags. Annars har jag pysslat med att fixa fint inför morgondagens lilla familjemiddag. Plockat fram porslin och förberedit mat! Nu ska jag bara komma ihåg att köpa några coola servetter så blir det nog riktigt fint. Men först bär det av till Enköping och en jobbarvända. Ser fram emot imorgon vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0