Lugn dag!

På min powerwalk i förmiddags var det helt klart höstväder! Fint men lite rått. Och så mycket vackra färger
 i naturen. Jag blev varm av promenaden så mej gick det ingen nöd på. När Eddie kom hem från skolan var vi en tur och shoppade lite! Det blev ett väggfäste till teven till hans rum, Belysning från IKEA som skall monteras under köksskåpen. Många sköna tusenlappar gick den på eftersom det är led och den ska byggas en bit. Vi fick ihop lite annat smått och gott med kan jag lova. En kudde man hänger på sängaveln köpte vi också på IKEA. Den har tyngder i den del som hamnar på baksidan av sängen. 399 kostade den men jag ska nog ha fler! Synd att jag inte hittade någon bild på den men den är nog rätt ny! Annars har dagen gått i lugnets tecken och det är ju bra. Två dagar ska jag jobba innan jag blir ledig igen,inte mycket det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0